nAzWa /burza mózgów/

nazwa-zbwii-naglowek'

/Zapis burzy mózgów wykonanej ze studentami IV roku wzornictwa w ramach zajęć w Pracowni Badań Wizualnych, semestr letni, rok akademicki 2007/2008/ 

Cel: Nazwa zastępcza/równoległa dla Zakładu Badań Wizualnych i Interakcji – bardziej marketingowa, chodliwa, chwytliwa 😉 Słowo zakład kojarzy się z: zakładem mięsnym, z mechaniką, techniczna nazwa…, raczej negatywne skojarzenia, odstraszające. W związku z czym postanowiliśmy zastanowić się jak inaczej sformułować nazwę.


Pierwsze skojarzenia:

Przyjemność, ciężka praca, intymny kontakt

Testowanie, analizowanie, wnioskowanie, research, poszukiwanie, eksploracja, odnajdywanie…

Charakter:

Interakcja – relacja pomiędzy, współzależność, ingerencja, widzenie

Nazwy:

Studio badań wizualnych i interakcji

Interaktywna przyjemność

I element nazwy: Grupa, studio, gabinet

Badania: testowanie, analizowanie, wnioskowanie

Uczucia: ciężka praca, intymny kontakt, przyjemność, zmysłowość,

Grupa badań uczuć i zmysłowości

– dotyk jeden klik, klik – dotyk

Interaktywna przyjemność

Integracja w dotyku,
Podszepty z testu,
Pokusa odkrywania,
Daj się wciągnąć
Daj się zbadać
Naga prawda,
Stestuj podszepty
Ukryte pragnienie

Studio czucia klików:

Czuj klik
Klik i dotyk
Poliż klawisz
Smak kliku
Kontrol klik
Klik klikiem pogadania
Odklik
Pokloik
Wyklik
Interklik
wkuklik

Advertisements