„DUOLINGO” analizuje Szymon

kus01

Projekt portalu WWW służącego do nauki języka, oprócz przyswajania nowych słów, reguł gramatycznych i tym podobnych, w swoich założeniach powinien  uwzględniać system motywacji, który będzie na tyle skuteczniy, że pozwoli użytkownikowi na powrót i kontynuowanie przerwanych lekcji.

Precyzyjna analiza zachowań i potrzeb użytkowników jest w takich systemach niezbędna. Jej wyniki mogą wskazać na przeszkody, które zniechęcają użytkowników do kontynuacji nauki. Ignorowanie niewielkich błędów ortograficznych czy stylistycznych użytkownika  uświadamia mu, że ktoś rozumie jego potrzeby, ale ponadto buduje zaufanie do sposobu nauczania proponowanego przez portal i daje radość z postępów nauki.

Analiza portalu „DUOLINGO” przeprowadzona przez Szymona Kuś, studenta roku drugiego (wykonana  w ramach zajęć z badań użyteczności), dostarcza informacji o budowie strony WWW, jej architekturze i pozwala zrozumieć jak przebiega proces nauczania oraz pokazuje metody badawcze jakie stosował autor.

Szymon Kuś – Prezentacja analizy portalu „DUOLINGO”

bu2-kus-sz-duolingo-analiza-strony-prezentacja-180117

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s