„IDEO.ORG” analizuje Kasia

kp

Poprawa życia ubogich społeczeństw, przez zastosowanie zasad projektowania zorientowanego na użytkownika, to odpowiedzialne zadanie. Celem analizy strony WWW „IDEO.ORG” przeprowadzonej przez Kasię Pado (wykonana  w ramach zajęć z badań użyteczności) jest określenie czy rozpowszechnianie wiedzy o takich działaniach, opis konkretnych programów i projektów przeprowadzanych przez organizację jest zgodne z założeniami twórców strony.

Wygodna forma donacji (czytelny formularz), klarowne i proste ilustracje czy forma filmów to jak taki sam przedmiot analiz  co architektura informacji strony czy hierarchia informacji.

Kasia Pado – Prezentacja analizy portalu „IDEO.ORG”

bu2-pado-k-ideo-org-analiza-strony-prezentacja250117300117

Reklamy

Autor: Wiesław Gdowicz

Urodzony w 1957 w Nowym Targu. Mieszka w Katowicach. Studia Akademia Sztuk Pięknych Kraków Wydział Form Przemysłowych; dyplom w Katedrze Komunikacji Wizualnej 1982. Profesor nadzwyczajny dr hab. sztuk pięknych - pracuje na stanowisku profesora w Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach. Kierownik Pracowni Komunikacji Społecznej. Kierownik Zakładu Badań Wizualnych i Interakcji. Prorektor ds. Studentów i Badań Naukowych w latach 2008-2012. Koordynator projektu Design Silesia z ramienia ASP Katowice 2009-2012 Drzeworyt sztorcowy, plakat, grafika użytkowa. Prace z zakresu teoria znaku, obrazowania procesów myślowych oraz zagadnień przestrzeni abstrakcji. Udział w 110 wystawach i konkursach m.in. 4, 5, 6, 7, 11 Ogólnopolski Konkurs Graficzny im. J. Gielniaka Jelenia Góra International Wood-engraver's Triennial Xylon 10, Xylon 11 in Switzerland 5, 6, 7, 11 Międzynarodowy Konkurs Graficzny "Małe formy graficzne" Łódź 11 Biennale Grafiki Kraków The International Exhibition of Prints in Yokohama, Japan 58th Annual Exhibition London; XI, XII, XIII, XIV Biennale Plakatu Polskiego Katowice "Polska miniatura graficzna" Galeria Sociede Nacional de Bealas Artes Lizbona Portugalia udział w publikacji "An Engraver's Globe" Simona Bretta Londyn „Ikona – droga do nieba” i „Wyjdzie z chaosu świat ducha” Muzeum Archidiecezjalne Katowice 2005 „Spotkania” Legnica 2006; „Jestem” BWA Katowice 2006; „Małe - wielkie formy grafiki” Sławomir Grabowy przedstawia 55 grafik 35 przyjaciół z 11 krajów GTSP Gdańsk 2006; „Praca roku” ZPAP Katowice 2007; 13 Salon Plakatu Polskiego Muzeum Plakatu w Wilanowie Warszawa 2007 XIII, XIV, XV, XVI Prezentacje Nowotarskie - Galeria MBWA "Jatki" Nowy Targ. Prace w muzeach Muzea Narodowe w Jeleniej Górze i Gdańsku, Muzea w Couvin Belgia i Fridrikstad Norwegia oraz Schwetzingen-Xylon Museum Schwetzingen Niemcy; Galerie w Kanagawa Yokohama Japonia, Kolekcja BWA Olsztyn, Kolekcja Polskiej Sztuki Sakralnej BWA Częstochowa, Muzeum Plakatu w Wilanowie. Publikacje „Wybrane metody i urządzenia stosowane w badaniach wizualnych dla potrzeb komunikacji wizualnej”, Katedra Komunikacji Wizualnej WFP ASP Kraków 1982 - nakładem autora Wybrane metody i urządzenia stosowane w badaniach wizualnych dla potrzeb komunikacji wizualnej „Zastosowanie techniki i urządzeń video w wybranych badaniach wizualnych” - współautor WFP ASP Kraków 1982 „Funkcjonalny druk” Sesja popularnonaukowa Informacja wizualna, KMPiK Katowice 1984 “A letter to Sheila from Wiesław Gdowicz” Multiples January Oxford 1995 Newsletter of The Society of Wood Engravers. Oxford 1995 UK „Zapomniana technika - drzeworyt sztorcowy” ASP Kraków Filia Katowice 1998 Postrzeganie rzeczywistości, Wykład Seminarium 1999 ASP Katowice „O kaligrafii” wydawca PLSP Katowice 2000, ISBN 83-907939-2-X „Funkcjonalny druk” Laboratorium Badań Wizualnych ASP Katowice 2001 „Przestrzeń abstrakcji” Wykład „Konferencja naukowa – znak – znaczenie – komunikacja” ASP Katowice 2002 „Model przestrzeni abstrakcji” w „Znak, Znaczenie, komunikacja” red. M. Juda ASP Katowice 2002 ISBN 83-916157-7-4 „Model przestrzeni abstrakcji” ASP Katowice 2004 ISBN 83-918475-4-3 „Czy filozof boi się obrazu” w „Przestrzeń sztuki: obrazy – słowa – komentarze” red. M. Popczyk ASP Katowice 2005 ISBN 83-922526-4-0 „Czy istnieje znak bez sensu?” w „Konteksty sztuki współczesnej” red. I. Kozina Katowice 2006 „Zapomniana technika – drzeworyt sztorcowy” w „Konteksty sztuki współczesnej” red. I. Kozina Katowice 2006 „Gesty i znaki, a znaczenie” wykład Konferencja „Obrazy i obrazowanie w dobie mediów elektronicznych” Katowice Rondo Sztuki Listopad 2008 „Gest. Akwizycja ruchu czy znaczenie” wykład Konferencja „Interfejs Użytkownika - Kansei w praktyce” Polsko-Japońska Wyższa Szkoła Technik Komputerowych w Warszawie, czerwiec Warszawa 2009 „Analiza” Biuletyn Sztuki Projektowania 2, ASP Katowice „Analiza procesu użytkowego wypożyczania książek na przykładzie Biblioteki Śląskiej w Katowicach” Biuletyn Sztuki Projektowania 2, ASP Katowice „Poznanie” Biuletyn Sztuki Projektowania 3, ASP Katowice “Gestus est motus et figuration. Interfejs i gesty” Biuletyn Sztuki Projektowania 4, ASP Katowice „Obraz. Na progu słowa” Konferencja "Akademia 2007+", Rondo Sztuki w Katowicach 2007 „Gestus est motus et figuration. Interfejs i gesty” TAKEME 01, Poznań 2009 ISSN 2080-6205 „Taniec anioła czy kod sekstyny” TAKEME 03 Poznań 2010 ISSN 2080-6205 „Aestimativa vis. Gest instynktowny czy naturalny?” TAKEME 05 Poznań 2010 ISSN 2080-6205 „Umowność jednoczesności. Gest w czasie.” TAKEME 07 Poznań 2010 ISSN 2080-6205 „Techniki prezentacji” - przedmiot, który prowadziłem od 1991 do 2009 na Akademii Sztuk pięknych w Katowicach na kierunku wzornictwo. Album z wybranymi pracami z lat 1991-2004

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s