„KULT TATTOO FEST” analizuje Dajana

dw

Analiza strony WWW firmy świadczącej usługi takie jak tatuaż, peercing, zakup miesięcznika czy odzieży produkowanej przez firmę oraz promocja miasta, w którym firma się znajduje, uświadamia jak trudno jest ustalić właściwą hierarchię informacji przekazywanej za pomocą tej strony.

Dajana Wejchert studentka drugiego roku podjęła się zadania (wykonanego  w ramach zajęć z badań użyteczności) przeanalizowania strony WWW krakowskiego studia „KULT TATTOO FEST” oraz prowadziła badania bezpośrednio w studiu. Ich celem było porównanie hierarchii informacji przekazywanej przez stronę WWW do hierarchii informacji proponowanej przez menedżerów, pracowników i klientów studia odnośnie tej strony i jej funkcji. Porównanie zachowań użytkowników strony WWW z opiniami menedżerów, tatuatorów i klientów to możliwość nie tylko pokazania różnić między nimi, ale również wspólnych elementów użytkowania.

Bardzo istotnym elementem  przekazywania informacji jest umiejętność właściwego nazywania poszczególnych elementów strony.  Badanie przy pomocy metody „Card sorting” zastosowanej przez Dajanę ujawniło bardzo wiele problemów z tym związanych.

Dajana Wejchert – Prezentacja analizy portalu „KULT TATTOO FEST”

bu2-wejchert-d-kulttatoofest-analiza-strony-prezentacja020217

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s